Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2019

#16 Rozmowa z... dominikadomcia

Dziś... Kamil!



Cześć! Ja jestem Kamil, od ponad 10 lat gram na Stardoll pod nickiem dominikadomcia, być może słyszeliście kiedyś o mnie albo widzieliście moje prace. Niedługo kończę swoje -naście lat i wkraczam w dorosłe życie. Raczej jestem spokojny i przyjaźnie nastawiony, ale żeby tak sobie nie słodzić - potrafię też być wredny, chamski i nieznośny, tylko jak ktoś sobie na to zapracuje. Ludzie mówią, że mam bardzo sympatyczną twarz c:

1. W jaki sposób dowiedziałeś się o grze Stardoll?
K: O Stardoll dowiedziałem się około 2008 roku z lekcji informatyki w szkole podstawowej. Dosyć ciekawskim dzieckiem byłem i zaglądałem ciągle innym na monitor, i w taki sposób nakryłem przyjaciółkę na graniu w grę zamiast wykonywaniu zadań - buntownik! W tamtym momencie malowała swoją lalkę i stwierdziłem, że sam w domu sprawdzę na czym to polega, więc zapamiętałem nazwę i po lekcjach sam zacząłem zabawę na Stardoll.
Po wypróbowaniu każdej możliwej opcji na stronie - stwierdziłem, że zostanę a dłużej. Niedługo po tym wykupiłem pierwsze członkostwo SuperStar i wtedy zaczęła się prawdziwa zabawa i uzależnienie, które trwało przez kilka lat, do około roku 2015. Po tym okresie Stardoll zaczął nie tyle co mnie nudzić, a natarczywie denerwować swoją nieprofesjonalnością oraz podejściem do użytkowników.

2. Co najbardziej lubisz robić na stardoll? Dekorować apartament, tworzyć stylizacje czy makijaże?
K: Jeśli chodzi o sam Stardoll to najbardziej lubię tworzyć makijaże w StarDesign Hair. Niemniej jednak lubię też stylizować swoją lalkę, a stylizacje które tworzę nie są wymyślne, kocham prostotę i tym się zawsze kieruję, nie tylko na Stardoll.
A jeśli już mowa o aktywnościach poza Stardoll, ale z nim związanymi to dużo przyjemności sprawia mi prowadzenie bloga, wykonywanie prac graficznych oraz kodowanie, tworzenie stron oraz projektowanie wyglądu. Właściwie jestem wdzięczny tej grze(?), bo gdyby nie ona to prawdopodobnie nie poznałbym swoich 'talentów', które tak naprawdę nie są talentami, a wyłącznie ciężką pracą oraz samozaparciem, i uczeniem się sposobem "prób i błędów".
Niektóre z moich prac graficznych można obejrzeć tutaj: http://grafik-kamil.blogspot.com/

3. Co najczęściej jest twoją inspiracją podczas tworzenia wnętrz, makijaży i stylizacji na Stardoll?
K: Szczerze to na Stardoll nie inspiruję się niczym, wszystko co robię jest totalnie moje. W życiu prywatnym jest zupełnie inaczej, ciągle przeglądam aplikacje typu Pinterest (dziękuje Kindze za polecenie) i szukam inspiracji na wnętrza, projekty stron internetowych itd. Bardzo mi to pomaga, kiedy np. tworze coś dla Queens of Fashion.

4. Jakie są twoje ulubione sklepy na Stardoll? Masz może swoich ulubionych projektantów?
K: Sklepu ulubionego nie mam, mimo że moja szafa do niedawna była tylko kolekcją Limited Edition. Jednak nie ma takiego sklepu, który trafił do mnie w 100%, w każdym znajduję coś ciekawego. Mimo wszystko polecam sklepy takie jak Bonjour Bizou oraz Vinyl. A jeśli chodzi o domy mody to bardzo lubię Chanel, Gucci oraz Fendi.

5. Czy masz swoją ulubioną rzecz na Stardoll?
K: Stardollary! Oczywiście jak jest ich dużo, bo kto nie lubi tego uczucia, kiedy możesz pozwolić sobie na wszystko ze Starplazy haha :D To też zależy od kategorii, jednak rzeczą, której używam dosłownie wszędzie gdzie się da jest torebka z Limited Edition oraz fryzura od Germanottal, którą często zmieniam według własnego uznania. Co ciekawe, nigdy nie zakładałem mojej lalce włosów w czarnym kolorze, bo uważałem, że nie wygląda korzystnie, ale w tych się po prostu zakochałem. Dosłownie. https://i.imgur.com/kSe8YKW.png

6. Masz przyjaciółkę/przyjaciela na Stardoll?
K: Mam kilka przyjaciółek, które poznałem dzięki Stardoll. Jedną z nich jest Karolina (AnnDoll88), z którą niestety nie mam już kontaktu odkąd odeszła ze Stardoll. Następnie klaudialigenza, z którą czasami piszę. xxLena4444xx, którą poznałem we wrześniu 2014 podczas półfinału MSW i od tamtej chwili utrzymujemy dobry kontakt, a co więcej - połączyła nas nie tylko przyjaźń, kto by się spodziewał? Oraz dwie osoby, a mianowicie Kinga, z którą prowadzę bloga Queens of Fashion, i z którą świetnie się dogaduję oraz Agnieszka (Aguuniek), którą planujemy odwiedzić razem z Kingą!

7. Jakie masz najmilsze albo najśmieszniejsze wspomnienie związane z grą?
K: Nie przychodzi mi nic do głowy, ale myślę, że jednymi z najśmieszniejszych wspomnień są bankiety Domu Mody UNIQUE, na których zawsze starałem się w jakiś sposób zaszokować oraz zabawić gości przychodząc z szampanem albo truskawkami na imprezę.

8. Jakie są Twoje marzenia związane z grą?
K: Z tą grą nie planuje już nic, a na pewno nie mam żadnych marzeń z nią związanych.

9. Jakie to uczucie zdobyć tak dużo nagród, za scenerię, półfinał MSW, projekt biżuterii, StarMovie i Organizatora K: Imprez? Która ze wszystkich jest dla Ciebie najważniejsza?
Przede wszystkim, zdobycie takich statuetek w okresie, kiedy ja się o nie starałem było wielkim wyzwaniem, trzeba było naprawdę się napracować aby zdobyć chociaż jedną. Teraz uważam, że jest to dużo łatwiejsze, wystarczy trochę stardollarów i Sceneria jest twoja.
Na pewno najciekawszym doświadczeniem było MSW. Udało mi się przejść do półfinału dwa razy, pamiętam tą presję związaną z ogłoszeniem wyników. Niestety, nie udało mi się nigdy dostać do finału i szczerze chciałbym jeszcze raz zawalczyć.

10. Czy uważasz, że aby wygrać którąś z nagród (np. tych, które masz) potrzeba dużo pieniędzy?
K: Zależy od konkursu i też zależy ile stardollarów to dla kogoś jest dużo. Ostatnią scenerię wygrałem wysyłając wiadomości transmitowane za około 700-800 stardollarów, nie uważam żeby to było "dużo pieniędzy".
Jednym z lepszych i najsprawiedliwszych konkursów jest The Vote, który udało mi się wygrać 5 razy, z czego 4 w przeciągu dwóch miesięcy. Po prostu wysyłasz zdjęcie i masz szansę na wygraną, a do wygrania statuetka oraz 75 stardollarów.

11. Co sądzisz o osobach, które są sławne na Stardoll?
K: Każdy kto jest sławny w pewien sposób sam na to zapracował - projektowaniem wnętrz, fryzur czy np. grafikami. Doceniam każdą z tych osób, bo nie jest to łatwe zadanie. Trzeba mieć naprawdę duży talent aby zrobić dobrze wyglądającą fryzurę jak np. robi to każdemu znany Germanottal. Swego czasu sam byłem rozpoznawalny, ale raczej nigdy sławny.

12. Co Ci się nie podoba na Stardoll?
K: Brak mobilnej wersji, co prawda mamy Stardoll Access na smartfony, ale ilość opcji na tej aplikacji jest naprawdę znikoma, a zrobienie mobilnej wersji strony nie jest trudnym zadaniem, tym bardziej, że stardoll ma swoich pracowników, a strona główna (przed zalogowaniem) jest kompatybilna z każdym urządzeniem, jako jedyna.

13. Które blogi poleciłbyś czytelnikom Sennego?
K: Oczywiście polecę bloga, na którym osobiście pracuję. Pracuję, bo nie piszę artykułów, zajmuję się blogiem od kuchni - wyglądem, funkcjonalnością, statystykami, zarobkami itp. A jest to oczywiście Queens of Fashion, blog którego miałem zaszczyt obserwować od dawna, a jeszcze większy zaszczyt - pracować na nim samodzielnie.

14. Kilka słów od Ciebie do Czytelników Sennego.
K: Przede wszystkim, dążcie do celów, róbcie to w czym czujecie się najlepiej i nie przestawajcie, nawet jeśli opinie o waszej pracy są podzielone. Ja sam jestem niedowiarkiem i z pewnością siebie u mnie jest ciężko, ale pracuję nad tym i z czasem widzę efekty oraz czuję się lepiej sam ze sobą!


JAK WRAŻENIA?

2 komentarze:

  1. Podobaja mi sie rozwiniete i sensowne odpowiedzi Twojego rozmowcy ☺ szkoda w sumie,ze zawsze zadajesz gosciom takie same pytania (chyba) 😉 zamieszczona na koniec stylizacja calkiem mi sie podoba, ale mysle,ze lepiej wygladalyby tutaj jakies delikatniejsze buty i bardziej elegancka torebka 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetnie, że wróciły wywiady na bloga :)

    OdpowiedzUsuń