Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Wyniki 'ANNA SUI' / KOMENTATOR

Przepraszam, że mnie nie było, niestety nie miałam czasu zrobić 'zaplanowanych postów' po za "#4".
Niespodziewany pobyt w szpitalu - kolejny... - podobno teraz ma być już dobrze, miałam kolejny zabieg na kręgosłup. Od dziś jestem już w domu i odpoczywam.
Po rozwinięciu posty zobaczycie wszystkie prace i wyniki "ANNA SUI".

CZY JEST KTOŚ CHĘTNY DO PISANIA NA BLOGU?

KOMENTATOR LIPCA
emi155
20sd należy do Ciebie!



"ANNA SUI"
NAPISZCIE, CO CHCECIE DOSTAĆ.

1. WERRA. 
RZECZ Z LISTY DO 20SD

2. anulcia345
RZECZ Z LISTY 15SD

3. wera2222
RZECZY Z LISTY DO 10SD


WYRÓŻNIENIA
(Drobne upominki już na Was czekają w apartamentach!)



KOCHANI MAM NADZIEJĘ, ZE ZROZUMIENIE, NAGRODY MOŻECIE DOSTAĆ Z OPÓŹNIENIEM, BO MAM TERAZ BARDZO DUŻO NA GŁOWIE, ALE NA 100% JE DOSTANIECIE!
ZGŁASZAJCIE SIĘ DO 8 SIERPNIA, GODZ. 23:59.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    PS Bardzo podoba mi stylka Emi jako komentatora :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i gratuluję! WERRA. zasłużona wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:) Nagroda zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, niestety nie zdążyłam po nagrodę. Gratuluję wszystkim!!! :*

    OdpowiedzUsuń