Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2018

#4 Chciał je każdy...

Kiedyś bezcenny sweter, dziś brzydkie 'coś'. DKNY!


STRIPED BUTTON-UP CARDIGAN

Rok 2009 - listopad, w Plazie pojawia się nowa kolekcja Donna Karan New York, a w niej sweter w paski, który potem stał się jedną z najbardziej pożądanych rzeczy na Stardoll.
Sama nabyłam ten sweter drogą wymiany dawno temu i jego cena na metce, to 4sd.
Sama się zastanawiam skąd się wziął taki szał na ten sweter, sama nie wiem czemu i ja uległam temu szaleństwu, wiem jedno jest dość oryginalny i raczej z sentymentu szybko się go nie pozbędę.
Spadek zainteresowania? Nie wiem dlaczego, po prostu "starzy gracze" odeszli, a nowi raczej lubią inną estetykę, do tego nie jest on najłatwiejszy w wystylizowaniu. Osobiści nie pamiętam kiedy zrobiłam z nim stylizację.



Co sądzicie?

3 komentarze:

  1. No, sweter jest wręcz kultowy! Chociaż chyba go nigdy nie miałam, ale z sentymentu do tej marki chętnie bym teraz nabyła. W stylizacji bardzo podoba mi się połączenie sweterka i koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter kojarzę, ale mi się nie podoba :D
    Stylizacja całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest piękny i nadal go chcę... Stylka bardzo ładna, może dałbym jakąś dekorację na zapięcie koszuli przy szyi(nie mam pojęcia jak to się nazywa).

    OdpowiedzUsuń