Obserwatorzy

sobota, 15 września 2018

#8 Chciał je każdy...

Szara "katanka".


Kolejna rzecz z ELLE, która osiągała astronomiczne ceny, uważana była przez wielu za bezcenny okaz, no cóż czas minął, było CP, a w nim właśnie ten blezer.

ELLE / CALLIE'S PICKS
MODERN BLAZER

Sama o nim marzyłam, kupiłam go w CP za 15sd, co w porównaniu z bazarowymi cenami było śmieszne. Bardzo się z niego cieszyłam, aktualnie prawie o nim zapomniałam.
top ZUHAIR MURAD
pasek A. WANG
spodnie SPECIAL OFFER
torebka SUBCOUTURE
buty PALS

Co sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się czemu do tej pory nie mam tej narzutki, muszę kupić xd

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nie podoba narzutka i stylizacja, znowu te same spodnie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka mi się nie podoba, stylizacja jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi ten blezer się nie podoba,jeśli chodzi o stylizacje to jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń