Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2018

#1 Chciał je każdy...

Kochani ruszamy z nowością, dział 'Chciał je każdy...' - pokazywać będę rzeczy, które kiedyś były na prawdę czymś, a dziś mało kto o nich pamięta. 
Postanowiłam zacząć nowy dział, gdyż "Rozmowa z..." umarła śmiercią naturalną - brak chętnych, brak czasu na ogarnięcie jej. Jesli ktoś chciałby poprowadził dział wywiadów, to zapraszam, jeśli nie, to też zapraszam do czytania nowych postów hehe Być może wywiady kiedyś wrócą, wszystko jest możliwe!

Nie przedłużając. 

Zaczynamy!


Dziś czarno-brązowe platformy z ARCHIVE, nie mam pojęcia w jakim sklepie były oryginalnie.
Ja za swoje dałam 490sd! o.O
Buty te były swego czasu fenomenem, osiągały astronomiczne ceny - nawet 1000sd i więcej! o.O
Wszyscy ówcześni znajomi ze Stardoll o nich marzyli, ale nie każdego było na nie stać.
Dziś trudno znaleźć ubrane w nie doll, a czasem zalegają ludziom w bazarach, w naprawdę niskich cenach - sama widziałam za 20, 30 czy 50sd - co kiedyś było niewyobrażalne.
Dlaczego straciły wartość? Callie's Pick. Tak, te dwa słowa stały się ich gwoździem do trumny.
W 2013, w 3 rozdaniu CP pojawił się obiekt westchnień wielu graczy.

Komentarze pod postem mówią same za siebie.
Jeden z komentarzy z 20.11.2013r. (Ciekawszy Stardoll):
"Współczuję ludziom którzy wydali fortunę na lity, które teraz są za 20sd." ~synopsa

Czy jest dzisiaj ktoś, kto marzy o platformach z ARCHIVE?
Sądzę, że pewnie tak, ale to pojedyncze przypadki.. paranoja na nie minęła razem z 3 dostawą do CP.

Wiele osób uważa, że liczy się metka i ta 'pierwsza' czyli ARCHIVE dodaje wartości nie tylko tym butom, ale także innym rzeczom i są one znacznie więcej warte niż te z metką ze sklepu CP.

kszulka BASICS
katanka ANTIDOTE
torebka TRIBUTES GALLERY
pasek EVIL PANDA
spodnie SPECIAL OFFER


Co sądzicie o poście?

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Super pomysł na dział, już nie mogę się doczekać kolejnych postów.
    Kiedyś miałem te buty, kupione za kilka sd na wyprzedaży, a sprzedałem je za kilkanaście sd. Może mogłem zostać bogaczem, a ja je oddałem prawie za darmo...
    Dziwię się, bo kilka dni temu widziałem, że ktoś na fb zapłacił za nie około 300sd, a ty tu mówisz o 20sd...
    Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je w swojej szafie, ale baaardzo rzadko używam. Nie wiem z jakiego sklepu posiadam, chyba z Archive. Kiedyś widziałam je w bazarze CP za 22 SD. Ogólnie super pomysł na serię i ciekawi mnie co tu jeszcze pokażesz! Stylizacja bardzo fajna, szczególnie jej Góra mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na dział! Osobiście posiadam je, dawniej pamiętam wszędzie ich szukałam i fakt, faktem kupiłam za nawet 600 stardollarów, co było dla mnie ogromnym wydatkiem w tamtych czasach.
    Stylizacja bardzo ładna, Świetnie wygląda top z kurtką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na dział na pewno będzie ciekawy :D Butów nie pamiętam ale jest mnóstwo rzeczy które straciły wartość przez cp :/ stylizacja bardzo mi się podoba, ta koszulka świetnie pasuje do torby :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, super pomysł na dział! :D
    Szkoda, że wywiadów nie będzie :(
    Piękna stylizacja <3 Ja osobiście nie pamiętam tych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. początkowo sama chciałam te buty i szukałam ich przez jakiś czas,potem mi się odmieniło xD buty mi się nie podobają,miałam nawet te drugie z Pretty N' Love za które dałam chyba 100 sd,ale potem one zaczęły pojawiać się w The Vote i straciły swą wartość :x jeśli chodzi o te lity to wydaje mi się że oryginalnie one są z Bizou,ale mogę się mylić,co do stylizacji jest prosta ale ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń