Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2018

#13 Rozmowa z... 3siostry

Szczęśliwa #13!
Nie przedłużając... przed Wami rozmowa z Kingą!


Witajcie. Mam na imię Kinga, a na stardoll możecie znaleźć mnie pod Nickiem 3siostry.  W sumie nie wiem co mogę Wam o sobie napisać ( nie lubię pisać o sobie), ale myślę że sami już sporo wiecie. Bardzo lubię czytać książki i zwiedzać, a większość czasu wolnego poświęcam rysowaniu i prowadzeniu bloga. I chyba jak każda kobieta kocham zakupy ;p

1. Pamiętasz jak zaczęła się twoja przygoda na Stardoll?
K: Hmmm, chyba tak jak większość dzieciaków poszukiwałam ubieranek i tak trafiłam na Stardoll. Co jednak zmotywowało mnie do złożenia konta, nie ma  pojęcia.


2. Co najbardziej lubisz robić na stardoll? Dekorować apartament, tworzyć stylizacje czy makijaże?
K: Niezaprzeczalnie urządzać wnętrza J I kupować ubranka mojej doll.

3. Co najczęściej jest twoją inspiracją podczas tworzenia wnętrz, makijaży i stylizacji na Stardoll?
K: Za każdym razem inspirują mnie inne rzeczy. Nie mam na to konkretnej reguły, czasami wystarczy mi  zdjęcie na instagramie i już wiem co chcę zrobić. Podziwiam też wiele osób na stardoll, które robią niesamowite makijaże i stylizacje. Ja totalnie nie potrafię wystylizować mojej doll, a makijażu nie zmieniałam jej od wieków. Inspiracją są też dla mnie nowe dostawy, jak tylko widzę nowe dekoracje to od razu muszę stworzyć wnętrze.

4. Jakie są twoje ulubione sklepy na Stardoll?
K: Wydaje mi się, że nie mam ulubionego sklepu. W każdym potrafię znaleźć coś dla siebie, wszystko zależy od dostawy.

5. Czy masz swoją ulubioną rzecz na Stardoll?
K: Jeżeli chodzi o ubrania i akcesoria to raczej nie. Meble to już zupełnie inna historia. Może nie mam jednej najbardziej ulubionej rzeczy, ale jest kilka takich do których powracam w praktycznie każdej aranżacji. Są to bardzo klasyczne dodatki i meble, które pasują do wielu wnętrz.

6. Masz przyjaciółkę/przyjaciela na Stardoll?
K: Oczywiście, że mam. Nawet nie jedną J Od dawna przyjaźnię się z Kamilem i Seicią, których poznałam na blogu. Również z Aguuniek mam dobry kontakt i planujemy się spotkać. Jest jeszcze wiele innych osób z którymi często piszę i myślę, że to jest najfajniejsze w tej grze. Można poznać naprawdę ciekawe osoby.

7. Jakie masz najmilsze albo najśmieszniejsze wspomnienie związane z grą?
K: Trudne pytanie. Sama nie wiem czy mam takie wspomnienia i jakie one mogły by być. Chyba takim najmilszym wspomnieniem może być  znajomość z Karoliną, która również wciągnęła mnie w dekorowanie i bloga. Niestety nasz kontakt się urwał kiedy odeszła ze stardoll. 

8. Które blogi poleciłbyś czytelnikom Sennego?
K: Tu chyba nie będzie zaskoczenia. Oczywiście polecam mój kochany Queens of Fashion, w którego razem z załogą wkładamy dużo serca i czasu. Już teraz również mogę Was zaprosić do wzięcia udziału w Modowych Rywalach IV! Jest o co powalczyć J Warto też wspomnieć o Pragiatorium na którym zawsze można znaleźć niesamowite stylizację i masę inspiracji.

9. Kilka słów od Ciebie do Czytelników Sennego.
K: Nie przejmujcie się krytyką i walczcie o swoje marzenia.

I jak wrażenia?

4 komentarze:

  1. 3siostry czyli Kinga, Kinga i Kinga. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nie :) Nick wziął się z fascynacji serialem Czarodziejki ;p

      Usuń
  2. Kinga, było napisać od razu, że jesteś zakupoholiczką, a nie tylko kochasz zakupy :P
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobra... nikt nie musi wiedzieć ;p Zresztą chyba byśmy sie dogadały :D

      Usuń