Obserwatorzy

niedziela, 27 maja 2018

#1 Bazar na szybko

Witajcie Kochani Senni!

Pierwszy post 'Bazar na szybko' - będę pisała, o rzeczach upolowanych w bazarze dosłownie "na szybko". 
Dziś odbyło się pierwsze polowanie - LIMITED EDITION - zainspirowane komentarzami pod postem na blogu STARDOLL I MY - a dokładnie postem dotyczącym nowej kolekcji Subcouture (link do postu).



top - chanel inspired tube top - 44sd
torba - le hobo studded handbag - 44sd
buty - y project inspired thigh highs - 44sd



1. buty
kombinezon SAINT LAURENT
naszyjnik PRETTY N LOVE
pasek VERSACE
torba ANTIDOTE

2. torba
naszyjnik HHB
body/top D&G/BALMAIN
pasek VERSACE
spodnie YH
zegarek COUTURE

3. top
naszyjnik ELLE
spódnica SPECIAL OFFER
buty YH

Co sądzicie o poście, stylizacjach i ogólnie o pomyśle na serię?

4 komentarze:

  1. pierwsza i druga stylizacja jest bardzo fajna :) ale rzeczy te nie przypadły mi do gustu :/ ja to w bazarze upolowałam białą bluzkę z długim rękawem z LE,narzutkę Ellie Sab z Runway i czerwone szpilki również z Runway :D jeśli chodzi o serię to mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej tak bardzo bardzo zazdroszczę Ci tych butów! I to z nimi stylizacja najbardziej mi się podoba :) Chociaż druga też jest super ;) Trzecia dla mnie wygląda na niedokończoną, chociaż wiem, że tak naprawdę to nie byłoby gdzie tutaj jeszcze czegoś wcisnąć, mimo to mam wrażenie pustki. Na pewno na plus jest połączenie topu i sandałków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja bardzo mi się podoba. Zazdroszczę butów, sama szukam podobnych i już wiem w jakim sklepie będę poszukiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 stylizacja to mistrzostwo;)

    OdpowiedzUsuń