Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2018

Rozmowa z... Marta32222

Pierwszy post z serii "Rozmowa z...", w tego typu postach będę publikowała krótkie "wywiady" ze Stardoll'owiczami.
Nowy post z serii co sobotę!

Zapraszam do zapoznania się z rozmową, z Martą. 
Kilka zdań o Marty: 

Cześć- wszystkim czytelnikom Sennego!
Jestem Marta, na Stardoll gram od 2013 roku, aż do teraz. 
Prowadzę własnego bloga o tej grze, pod nazwą - stardoll-unique.blogspot.com
Interesuję się modą, ale najbardziej lubię projektować wnętrza. Jest to taka moja pasja; rysowanie, dobieranie kolorystyczne itp., nie tylko tutaj, ale także w realu. 
Marzy mi się praca architekta, bądź scenografa. 
Jeśli macie jakieś do mnie pytania, pytajcie! 

Pytania:

1. Czy pamiętasz co skłoniło Cię do zarejestrowania się na Stardoll?
Marta: Hmmm, pamiętam gdy gdzieś pojawiła się reklama Stardoll'a, tylko kompletnie nie wiem gdzie. Skłoniła mnie także nuda, która panowała u mnie przez ten czas. xD


2. Co sądzisz o osobach, które są "sławne"  na Stardoll (projektantach, wielokrotnych CG itp.)?
Marta: Szczerze? Nie interesują mnie takie osoby, według mnie jest to bezsensu, ponieważ większość osób, które wygrywa takowe rzeczy jest po prostu wygraną przez fejki.


3. Czym masz swoje ulubione sklepy na Stardoll? (Jakie?) A możesz masz swoich ulubionych stardoll'owych projektantów? (Kogo?)
Marta: Jasne, że mam ulubione sklepy. Jest ich całkiem sporo. Z limitowanych najbardziej lubię Antidote i LE, a z podstawowych: PPQ, Calie's Picks, Pearls, Fallen Angel i Bonjou Bizou, a i jeszcze It Girls. :D 


4.Co jest najczęściej Twoją inspiracją podczas tworzenia stylizacji, makijaży, wnętrz na Stardoll? 
Marta: Moimi inspiracjami są osoby przede wszystkim ze Stardoll, które znają się na rzeczy. Czasami pokazy mody, czasami wnętrza z ubiegłych lat, wieków.


5. Które blogi poleciłabyś Czytelnikom Sennego?
Marta:Jakie blogi mogę polecić? Każdy blog jest jakiś pełen nowych rzeczy i każdy jest ciekawy, więc mogę napisać, które ja znam:
queens-of-fashion.blogspot.com - blog, w którym są na prawdę super redaktorzy i prześwietna atmosfera! 
pragiatorium.blogspot.com - blog, w którym każdy zna się na rzeczy, najlepszy blog pod kątem stylizacji.
wkrecenii.blogspot.com - blog, na którym, piszę także ja i wstawiam tam moje posty. Wspaniali redaktorzy, którzy wiedzą czego chcą!
pogodny-stardoll.blogspot.com - blog, który wrócił po przerwie, ale jest zwarty i gotowy do działania!
stardoll-i-my.blogspot.com - najstarszy blog w blogsferze Stardollowe:P 


Marta:Na koniec przedstawiam Wam moją stylizację. Nie jest na białym tle, ponieważ nie byłoby widać bucików. :D


Co sądzicie na temat postu? 
Podoba Wam się pomysł takiej serii?
Co sądzicie o stylizacji od Marty? 
Chcecie wziąć udział w serii, odpowiedzieć na pytania?

Karolinnaaa2222

10 komentarzy:

  1. UUUU coś czego jeszcze nigdzie nie było, podoba mi się, ale przydałoby się jeszcze kilka pytań. Może o muzykę, filmy, ogólnie ulubione rzeczy w garderobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Bardzo chętnie odpowiem na kilka pytań, jakbyś chciała:)

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tym wywiadem. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z wywiadem, mega mi się podoba :D brakuje mi tylko jeszcze kilku pytań, właśnie jak ktoś wyżej pisał może o muzykę, filmy? Ogólnie czegoś bardziej dotyczącego danej osoby. W każdym razie czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mogę wziąć udział:P
    stylizacja jest dziwna - nie rozumiem tej bluzki "wystającej" i ogólnie drażnią mnie niedoróbki, których jest tutaj kilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej bluzki Saint Laurent nie widac na białym tle, wtapia się w ścianę. Marta pewnie pomyślała że jak ją tak ubierze i ustawi doll na białym tle to nie będzie jej widać. Niestety plany padły gdy pojawiły się te buty, ich również nie widać na białym tle. Pojawia się pierwszy problem. Marta postanowiła zostawić to tak i po prostu napisać że to wszystko przez buty. Torebka jest źle ubrana, bo Marta chce wypromować nowy trend. To wszystko było zaplanowane, a my się nie znamy.😂😂😂

      Usuń
    2. Wiktor kocham Cię! Hahahahahahaha

      Usuń
    3. Jak Ty dobrze wiesz, co ja myśle ;p

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta seria :) Coś innego, niż na innych blogach :)

    OdpowiedzUsuń