Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Komentator listopada & grudnia oraz komentator ROKU!

Zapraszam do rozwinięcia postu!


KOMENTATOREM ROKU ZOSTAJE... MARTA32222!
WYGRYWASZ RZECZY Z LISTY ŻYCZEŃ DO 35SD!
MARTA BYŁA NAJAKTYWNIEJSZA PRZEZ CAŁY ROK, PRZEZ KRÓTKI CZAS PUBLIKOWAŁA NA BLOGU, 2 RAZY (!) ZDOBYŁA TYTUŁ KOMENTATORA MIESIĄCA!


GRUDZIEŃ
Uznałam, że należy nagrodzić osobę, która dość intensywnie (ponownie) zaczęła zaglądać na bloga i dość dużo komentować, nie pisząc bzdur, tylko rzeczowe komentarze.
GirlEwelina

LISTOPAD
emi151

EMI155 I GIRLEWELINA WYGRYWAJĄ RZECZY Z LISTY ŻYCZEŃ DO 20SD!

!!!GRATULACJE!!!

4 komentarze:

  1. o rany!!! dziękuję i gratuluję:*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie spodziewałem... Dziękuję! Bardzo mi miło:)
    Gdy tylko mam czas to oglądam wszystkie posty, czytam pojawiające się komentarze, ale nie wszystko komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dziękuję bardzo! :) Szkoda, że ostatnio mam mniej czasu... Ale zawsze zajrzę co jakiś czas :*

    OdpowiedzUsuń