Obserwatorzy

niedziela, 7 października 2018

Podsumowanie tygodnia #1

Cześć!
Postanowiłam wprowadzić nową serię na blogu - podsumowanie tygodnia. Post z podsumowaniem będzie pojawiał się w każdą niedzielę około godziny 19 :) 
A teraz zapraszam do odwinięcia posta i przypomnienia sobie, co takiego wydarzyło się w minionym tygodniu :)



W poniedziałek, 1 października w Bonjour Bizou pojawiła się nowa kolekcja:




Natępnego dnia rozpoczął się horror dla wielu graczy, a mianowicie wystartował konkus MSW 2018.


Z tej okazji otrzymaliśmy kilka wspaniałych prezentów:


W ten sam dzień, admini nareszcie wprowadzili opcję zmiany nicku...


...za jedyne 24 złote. Bez komentarza.

Oprócz tego pojawił się pierwszy październikowy HB - czarne skarpetki od Balenciagi. 


3 października w Mr. pojawiła się nowa kolekcja:


 W czwartek w It Girls pojawił się kolejny HB:


W piątek, 5 października pojawiła się świeżutka kolekcja w Tress Up:




Wykonanie fryzur nie zachwyca :/




The end!

W komentarzu koniecznie odpowiedzcie na pytanie:
Gdybyście byli nauczycielami, jaką ocenę wystawilibyście stardollowi za miniony tydzień? :D

U mnie to takie +3 :D

Napiszcie też czy podoba wam się pomysł na tę serię.

Do następnego,
Dominika.





2 komentarze:

  1. dla mnie najlepsze z całego tyg to była dostawa do Bizou i skarpetki HB które kupiłam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dała takie 4, bo kto by się spodziewał funkcji zmiany nicku? :D
    Pomysł na podsumowania bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń