Obserwatorzy

piątek, 12 października 2018

Na każdą kieszeń #2

Witam wszystkich zainteresowanych ponownie :). W ostatni piątek pewnie można było odnieść wrażenie, że uciekłam gdzie pieprz rośnie i już nie wrócę, bowiem nie pojawił się post z mojej serii. A jednak przybywam dzisiaj z kolejnym pomysłem na każdą kieszeń. Stylizację oparłam głównie na nowej dostawie do Basics, w której przede wszystkim cieszy mnie to, że zdecydowano się wreszcie dodać jakieś płaszcze, bo wcześniej wybór okryć wierzchnich za starmonety był bardzo, bardzo ubogi. Fajnie, że dodano też dżinsy, o dziwo aż w trzech różnych fasonach.


body - WILD CANDY - 125 sm
spodnie - BASICS - 160 sm
torebka - BASICS - 110 sm
buty - BASICS - 135 sm
kolczyki - PRETTY N' LOVE - 140 sm

Cena całego zestawu to 670 sm - jeszcze taniej niż ostatnio ;).

Pewnie niektórzy z was mają kłopot co zrobić z tą całą fioletową walutą. Ja ostatnio mam zupełnie odwrotny problem - mianowicie nie wiem skąd mam ją brać ;).

Jak zwykle czekam na wasze opinie i komentarze. 
Miłego popołudnia i do zobaczenia w przyszłym tygodniu!


2 komentarze:

  1. stylizacja jest ładna,dałabym tylko jeszcze jakiś pasek :) ja też zbieram sm na tą nową kolekcję z Basics,ale już kilka artykułów kupiłam :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dodałabym jakiś pasek :D A kolekcja Basics jest po prostu super, tego było trzeba!

    OdpowiedzUsuń