Obserwatorzy

sobota, 20 października 2018

#13 Bazar na szybko

Hej Kochani!
Wracam po krótkiej przerwie, niespodziewanie, a raczej spodziewanie - niestety - trafiłam do szpitala. Od czasu wypadku większość czasu spędzam w szpitalu, u lekarzy, na rehabilitacjach rożnego rodzaju, przez co padłam finansowo i nie mam SS. Pracuję na pół etatu, na głowie mieszkanie, studia... Trochę przestałam ogarniać.
Na blogu małe zmiany!

Ale przejdźmy do bazarowego posta. ;)

Dziś ALEXANDER WANG!


Spodnie 12sd, sukienka 16sd.
Sądzę, że udało mi się te rzeczy upolować w naprawdę dobrych cenach, są dość uniwersalne dzięki kolorom, które są dość klasyczne.
Kto pierwszy poda choć jedną oryginalną cenę sklepową dostanie niespodziankę!

ALEXANDER WANG INSPIRED MINIDRESS
&
WANG INSPIRED STUDDED JEANS

1.
okulary CP
perły MSW
futro SBCOUTURE
torebka GIVENCHY
kozaki TRIBUTES
2.
kurtka LV
koszula PEARLS
torebka & buty LE

Co sądzicie?

4 komentarze:

  1. WANG INSPIRED STUDDED JEANS - 25sd
    ALEXANDER WANG INSPIRED MINIDRESS - 31sd
    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  2. artykuły mi się nie podobają,ale stylizacje są bardzo ładne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę spodni, serio. Pierwsza stylizacja nie podoba mi się, mam wrażenie że buty i futro nie pasują do siebie, ale druga wygląda całkiem fajnie. :)
    Wracaj do zdrowia i bądź dobrej myśli, to wszystko się ułoży!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nowe kolory na blogu wyglądają super! Bardziej podoba mi się druga stylizacja.
    Zdrówka! <3

    OdpowiedzUsuń