Obserwatorzy

sobota, 22 września 2018

#9 Chciał je każdy...

Dziś czarna perła ELLE.


To był prawdziwy hit, osiągał ceny rzędu kilku tysięcy stardollar'ów!
Ja swój okaz zakupiłam w Callie's Picks, za 16sd.

ELLE / CALLIES'S PICKS
EXTRA LONG MODERN BLAZER

Pamiętam licytacje na różnych blogach, w klubach, kiedy to właśnie ten czarny okaz święcił triumfy, był uwielbiany i pożądany, teraz odszedł w zapomnienie.


naszyjnik SAINT LAURENT
pasek APRES SKI
top GIRL
torba CP
spodnie YH
buty LE

Co sądzicie?

4 komentarze:

  1. Też kupiłam niedawno w podobnej cenie :D fajna stylizacja ,ładnie wygląda tu ten naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ta amrynarka :(
    Stylizacja całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam ten blezer,miałam go kieeeeedyś,potem się nim wymieniłam chyba na coś xd szczerze to teraz bym go nie kupiła,ale stylizacja z nim jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń