Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2018

#5 Każdy je chciał...

Dziś platformy - "bliźniaczki".


TAN PLEATHER PLATFORMS
PRETTY'n'LOVE

Były już czarno-brązowe, dziś czas na brązowe.
Choć nie były aż takich hitem jak czarne, to jednak były bardzo popularne, a ich ceny były na prawdę wysoki, 300/400sd z takimi cenami się spotykałam. Swoje prawdopodobnie mam z wymiany, nie pamiętam dokładnie w jaki sposób weszłam w ich posiadanie.
Uważam, że są ładne, choć mało ich używam.
Spadek ich wartości spowodowało pojawienie się jako nagrody w The Vote, od wprowadzenia "fioletowej kasy", są one właśnie w tej walucie.

Co sądzicie o tych butach?

9 komentarzy:

  1. Ja je mam właśnie z the vote xD akurat te buty nie pasują do tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są ok, ale zgadzam się z komentarzem wyżej - średnio one tu pasują :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są okropne xD Sprzedałam je jakiś czas temu za 100sd, 2 futerka (przywieszki) z LE i pasekxd
    Stylizacja mi się nie podoba, buty są 'wepchnięte' na siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dział się nazywa Każdy je chciał czy Chciał je każdy, w końcu? ;p

      Usuń
    2. Czekałam aż ktoś zauważy!
      To był celowy zabieg.
      Niedługo niespodzianka w Twoim apartamencie. ;)

      Usuń
  4. te buty są brzydkie,w realu lity wyglądają ładnie ale na sd ja ich nie lubię :x miałam kieeedyś te buty,potem je sprzedałam i nie żałuję,co do stylizacji to nie przypadła mi do gustu,buty tu nie pasują a i biżuteria też nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja jest okropna, nic do siebie nie pasuje. same buty sa w porzadku, ale nie umialabym ich uzyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mam, pamiętam jak się zdziwiłam gdy wygrałam je w the vote :D

    OdpowiedzUsuń