Obserwatorzy

wtorek, 24 lipca 2018

Tributowy szał!

Najpierw była Anna Sui, potem Wang, Balenciaga i Vuittin.
We wszystkich kolekcjach jest coś wartego uwagi, ale nie będę robiła "lookboków", bo po pierwsze zanim będę miała wszystko, co chcę, to nie będzie już sklepów, a po drugie nie mam zbyt wiele czasu aby się tym zająć. Przydałby się ktoś do pomocy na blogu, kto by się zajął nowościami i prezentowaniem stylizacji z nimi.
Ogólnie uważam, że wszystkie kolekcje są super, rzeczy są na prawdę na wysokim poziomie, choć mi osobiście brakuje Chanel. O Sui już pisałam jakiś czas temu.
Która kolekcja podoba się Wam najbardziej?
Według mnie:
1. BALENCIAGA - wszystko mi się podoba!
2. LV - (torebki ♥) w sumie wszystko jest ładne
3. ANNA SUI - właściwie wszystko może się przydać (głównie koszule)
3. ALEXANDER WANG - kilka rzeczy wartych uwagi, reszta jest po prostu ok.


9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepszy byl Wang, potem Balenciaga, Lv, a na końcu Anna Sui, z której nie kupiłam nic xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ranking wygląda tak samo jak twój! :D
    Uwielbiam Balenciagę <3
    Co do torebek z LV kupiłam dwie, ta ogromna mi się nie podoba, bo jest.....ogromna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie Givenchy? To też było tribute i to jedno z lepszych...
    Jak dla mnie:
    1.Balenciaga
    2.Anna Sui
    3.Givenchy
    4.LV
    5. Alexander Wang

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Sui wygrywa :) Ale wszystkie są w sumie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, też brakuje mi Givenchy..
    Każde Tribute jest warte uwagi i w każdej znajdzie się co najmniej jedna perełka:p Jak dla mnie:
    1. Wang
    2. Balenciaga
    3. LV
    4. Givenchy
    5. Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie Givenchy? Ja nie mam dostępu do takiego Tribute. W Plazie mam dostęp do 4 wymienionych w poście.

      Usuń
    2. Givenchy pojawiło się w Museum Mile i to też tak jakby Tribute.

      Usuń
  6. Givenchy pojawilo sie jako kolekcja w Museum Mile :)
    Balenciaga zdecydowanie najlepsza w tym sezonie!
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń