Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2018

#2 Chciał je każdy...

Oj, to był obiekt westchnień... Zapraszam do zapoznania z postem!


MINT MINISKIRT
DvF HOLIDAY TRIBUTE

Mam ją z jakiejś wymiany, więc cena na metce - 2sd.
Z tego co mi wiadomo osiągała ona kosmiczne ceny i 600sd niektórzy nazywali okazją.
Pogrążyło ją CP... Jak chyba 90% cennych rzeczy.
Sama spódniczka w oryginalnej wersji metkowej pojawiła się dość dawno, bo w grudniu 2011r.

naszyjnik P'n'L
torba ANTIDOTE
buty LE
bluzka BIZOU
pasek ORIGINAL FUTURE

Jakie jest Wasze zdanie?

5 komentarzy:

  1. pamiętam ją,sama ją kiedyś miałam,kupiłam za ok chyba 50 sd,potem ją sprzedałam xd teraz bym jej i tak nie chciała xd stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka nie jest zła :D
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie kojarzę tej spódniczki :D Fajna stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka całkiem niezła, śliczny kolor, ale nie dałabym za nią więcej jak 10SD XD A Ty tu mówisz o 600, że to była okazja, lol..
    Stylizacja średnio mi się podoba, chyba przez tą torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba do wymiany, nie odpowiada mi takze polaczenia zlota ze srebrem. Spodniczka calkiem ladna, pamietam ten szal na nia :) Ogolnie duzy plus za uzycie tych nieciekawych na pierwszy rzut oka butow =)
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń