Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2018

LE - moje wybory + stylizacje

Kochani, nie jest tajemnicą, że nowa kolekcja Le to raczej niewypał, ale... zawsze jest ale(!).
Zapraszam do zapoznania się z postem.

Zdecydowałam się na 4 rzecz, wydałam 222sd.
W gratisie do zakupów dodano zawieszkę i piękną broszkę.



1. spódnica + naszyjnik
torebka CP
buty LE
body SUBCOUTURE
pasek VERSACE

2. torba + naszyjnik
koszula THE JET SET
spodnie SPECIAL OFFER
buty KILLAH
bransoletka MK

Jakie są Wasze wrażenia po dostawie?

6 komentarzy:

  1. Ogólnie dostawa była bardzo słaba. Ja kupiłam 3 rzeczy i nawet stardollary mi zostaly o.O

    Podoba mi się pierwsza stylizacja, choć druga też jest całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słaba kolekcja, ale i tak jestem posiadaczką 3 rzeczy. I też kupiłam naszyjnik z manekina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam 6 rzeczy, z Twoich wyborów tylko torbę. Pierwsza stylizacja jest ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam nic,bo nie miałam statusu,teraz sobie zrobiłam SS ale i tak niczego nie kupiłam bo dla mnie ta kolekcja to jakaś pomyłka...jeśli chodzi o stylizacje to obie są bardzo fajne,ale ta pierwsza bardziej mi się spodobała :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy, które kupiłaś są dla mnie całkiem ok, ale niestety żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jest połączenie body i spódnicy z pierwszej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń