Obserwatorzy

sobota, 23 czerwca 2018

#14 Rozmowa z... rockarolla_

Zapraszam do rozmowy z Rocką!
Cześć! Jestem Rocka. Po prostu. Jestem konsekwentna i nie będę wyjawiać swojego imienia. Nie wiem dlaczego - może dlatego żeby podkreślić dwoistość swojej osoby. Na stardoll jestem Rocką, którą znacie. W realnym świecie kimś zupełnie innym. Czasami po prostu lepiej nie mieszać świata realnego ze światem gry. No dobra, jak nagram kiedyś jakiś super singiel to się Wam pokażę nawet z imienia i nazwiska. Zawsze to jakaś reklama dla zespołu c'nie:D


1. Pamiętasz jak zaczęła się twoja przygoda na Stardoll?
R: Coś tam pamiętam :) Założyłam konto dawno temu, ale potem o nim zapomniałam i mi je usunęli. Zajrzałam tam ponownie przez kogoś na fejsie, kto wrzucił screen jakiejś sławnej lalki i napisał "pamiętacie?". Wtedy weszłam na stronę ponownie i zorientowałam się, że moje konto zostało usunięte. Wkurzyłam się nie na żarty, więc stwierdziłam, że założę im na złość nowe konto! Mhm tak, brawo ja :D Ale ostatnio znalazłam nawet zdjęcie swojej pierwszej lalki ever - tej którą mi później usunęli i to jest właśnie to zdjęcie:


2. Co najbardziej lubisz robić na stardoll? Dekorować apartament, tworzyć stylizacje czy makijaże?
R: Najbardziej na stardoll lubię zarabiać hajs ;D Nie no, żartuję. Lubię robić stylizacje, albo nietypowe aranżacje :)


3. Co najczęściej jest twoją inspiracją podczas tworzenia wnętrz, makijaży i stylizacji na Stardoll?
R: Ostatnimi czasy muzyka. Często mam tak, że robię stylizację słuchając jakiejś piosenki i potem wychodzi mi to, co wychodzi.


4. Jakie są twoje ulubione sklepy na Stardoll? Masz może swoich ulubionych projektantów?
R: Jeśli chodzi o sklepy to naprawdę różnie. Bardzo lubię Subcouture, Fallen Angel,  Bonjour Bizou, albo sklepy Tribute. Wbrew pozorom nie lubię limitowanych sklepów, bo zazwyczaj w każdej dostawie podoba mi się tylko jeden max. 2 ciuszki. Jeśli chodzi o projektantów to bardzo lubię lolo4evermiss i LakostaS.


5. Czy masz swoją ulubioną rzecz na Stardoll?
R: O, pewnie że mam swoje ulubione szmatki:D Najbardziej lubię chyba kapelusz z PPQ, bo uwielbiam różne nakrycia głowy, a na sd w większości trzeba mieć łysą dollke, żeby cokolwiek pasowało. Wyjątek stanowi właśnie ten kapelusz, dlatego często go używam. Lubię też buty z Fallen Angel na platformach, które kiedyś można było kupić za sm.


6. Masz przyjaciółkę/przyjaciela na Stardoll?
R: Przyjaciel to może trochę szumnie powiedziane. Na sd to raczej mam znajomych. Jeszcze mi się nie zdarzyło z kimś tak mocno zaprzyjaźnić, żebym opowiadała mu swoją historię życia :D Ale bardzo lubię stardollowego10, Yournightmare12, Martę32222, Pingwinową, która bardzo często odwiedza mój metalowy klub <3  Mam też w znajomych swojego chłopaka, któremu sama założyłam konto, ale jemu się nie chce za często logować i nie żeby coś, ale w sumie to mnie to cieszy xD Przynajmniej mogę powiedzieć, że mam w znajomych na sd, kogoś kogo znam w realu :D Ale Was wszystkich też chciałabym poznać ;D


7. Jakie masz najmilsze albo najśmieszniejsze wspomnienie związane z grą?
R: Najśmieszniejsze wydarzenie związane ze stardoll hmm... chyba to, że kiedyś jak zbierałam głosy na msw, zamiast dostać się do dalszego etapu to zostałam ncg. Coś mi nie pykło:D


8. Co sądzisz o osobach, które są "sławne" na Stardoll?
R: Myślę, że mają bardzo nudne życie prywatne :P Raz próbowałam zbierać głosy na scenerię, potem na msw i dziękuję bardzo, zbyt czasochłonne zadanie. 


9. Co Ci się nie podoba na Stardoll?
R: Trochę tego jest. Zdzierstwo adminów, wysokie ceny (team cebula), biżuteria która idzie do salonu, makijażowe ograniczenia i katalog w bazarze, który w ogóle nie spełnia swojej funkcji.


10. Które blogi poleciłbyś czytelnikom Sennego?
R: Wiadomo :D Stardoll-i-my, Wkręceni, Pragiatorium, Queens of Fashion. Na tym pierwszym piszę, więc wbijajcie śmiało :D


11. Kilka słów od Ciebie do Czytelników Sennego. 
R: Chciałabym Wam jeszcze tyle rzeczy powiedzieć... ale spieszę się spać, bo wstaję bardzo wcześnie ze względu na wyjazd do Pragi w celach koncertowych. Trzymajcie się ciepło i nie dajcie sobie wmówić, że czarne jest czarne, a białe... wait :D Okej, może inaczej, zawsze walczcie o swoje! \m/


O jeszcze jedno! Jeśli macie jakieś pytania, chcecie się ze mną zaprzyjaźnić, usłyszeć moja historię życia lub pohejtować mnie trochę to zapraszam do siebie! Wpadajcie na koncert :D


Wasze wrażenia?

6 komentarzy:

  1. Ahh, kochana❤️
    Supi supi supi

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd Rocka pojawiła się na Stardoll zmniejszyła się tam populacja kotów. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiałem to, że nigdy nie podałaś ani swojego imienia, ani nie opowiadałaś historii swojego życia publicznie. Uwielbiam twoją doll, ciekawi mnie jak bardzo różnisz się od doll i całej otoczki, chyba wiesz o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu strasznie przeklinam ;)
      Bardzo mi miło, że podoba Ci się moja doll ;D

      Usuń