Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2018

Kilka spraw.

Kochani! 
Ostatnio nie mam możliwości pracy przy blogu. 
Czuję, że powinnam wyjaśnić Wam kilka spraw.


Chciałabym przeprosić Was za brak reakcji na złośliwy komentarz pod postem.
O całej sprawie dowiedziałam się dopiero wieczorem, kiedy miałam czas żeby zajrzeć co się dzieje na świecie, w internecie. Przyczyną takiego rozwoju sytuacji był i nadal jest mój pobyt w szpitalu. 
W dniu pojawienia się "komentarza" wcześnie rano miałam wypadek samochodowy, od razu uprzedzam pytanie - mam uraz kręgosłupa i jestem po zabiegu, w przeciągu kilku tygodni dojdę do siebie.
Kiedy dowiedziałam się o sytuacji na blogu, tak na prawdę było po wszystkim. Zauważyliście, skomentowaliście. 
Będąc w szpitalu ma się nadmiernie dużo czasu. Po rozmowie z Martą i "kopniaku" od niej (pozytywnie), za co jestem wdzięczna(!), zaczęłam drążyć. W piątek doszłam do kilku wniosków, nawiązałam kontakt z "koleżanką", która kiedyś powiedział mi, że "jest konto na sd, że dziewczyna chce się pozbyć i nawet nazwa pasuje" - tak trafiłam na to konto. Otóż Ania miała kiedyś konto, odeszła w 2013 lub 2014 roku. Ostatnio wróciła do gry, kiedy dowiedziała się, że nadal gram i prowadzę blog, i "nawet ktoś to czyta" nie wytrzymała i napisała pierwszego emaila, potem już poszło, kolejny i kolejny.
Po rozmowie z nią, obiecałam, że jeśli sytuacja - z jej strony - się nie powtórzy, nie będę poruszać kwestii tego kim jest - Ania się zgodziła.
Tym samym chciałabym poinformować, że kolejne tego typu zachowania nie zostaną bez konsekwencji.
________________

Druga sprawa - potrzebuję pomocy przy blogu, osoby - redaktora, kogoś, kto by wrzucił coś od siebie co jakiś czas, a jeśli będzie chciał, to nawet codziennie.
________________

Trzecia sprawa - zapraszam chętnych do zgłoszeń, do "wywiadów", metamorfoz i ocen oraz do przedstawienia swoich pomysłów odnośnie tego bloga.
________________

Post dość długi, ale myślę, że potrzebny.

Buziaki i uściski.
K.

3 komentarze:

  1. Super, że sprawa została rozwiązana!

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra jakaś z tymi hejtami,co się dzieje-wiecznie jakieś szopki są odstawiane z anonimów-dlaczego te osoby nie ujawnią się?ja życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można być tak zawistnym odnośnie konta w grze... Masakra. Życzę dużo zdrówka! :)

    P.S. Chętnie udzielę wywiadu :D

    OdpowiedzUsuń