Obserwatorzy

sobota, 12 maja 2018

#9 Rozmowa z... GirlEwelina

Zapraszam do zapoznania się z rozmową, z Wiktorem.
Kilka słów od niego:
Witajcie, nazywam się W, nie lubię jak ktoś mówi do mnie po imieniu, bo przecież jestem GirlEwelina. Mam prawie 17lat i jestem dziwną osobą, ale nie będę tutaj podawać szczegółów, bo jeszcze się mnie przestraszycie i nie przeczytacie wywiadu. Tak na serio to uwielbiam modę, filmy, seriale, malowanie, muzykę, podróże, sztukę i wiele podobnych. Nie mam pomysłu na siebie i swoja przyszłość. Teraz zapraszam do przeczytania moich odpowiedzi, miało być mądrze i głęboko, ale znając mnie nie wyszło to za dobrze. Jak o czymś zapomniałem, albo coś innego chcecie wiedzieć to piszcie w komentarzach.


1. Pamiętasz jak zaczęła się twoja przygoda na Stardoll?
W: Będąc małym dzieckiem dużo czasu spędzałem na grach w internecie. Najbardziej lubiłem ubieranki i metamorfozy, moją ulubioną stroną były Gry.pl to właśnie na tej stronie pierwszy raz znalazłem link do Stardoll. Początkowo ubierałem sławy, ale już mi to nie wystarczało, a co chwilę pojawiała się reklama gier dla osób które się zarejestrowały. Zanim się na to zdecydowałem minęło dużo czasu i już prawie o tej stronie zapomniałem, ale pojawiła się Lady Gaga. Niestety tylko dla członków, od razu założyłem konto i cały czas ją stylizowałem. Później zacząłem chodzić do szkoły i już nie miałem czasu. Dopiero dwa lata temu znalazłem swoje hasło i login, wszedłem i zakochałem się od nowa. Od dwóch lat nie miałem przerwy dłuższej niż tydzień.


2. Co najbardziej lubisz robić na stardoll? Dekorować apartament, tworzyć stylizacje czy makijaże?
W: Najbardziej lubię tworzyć stylizacje, chyba najlepiej mi to wychodzi. Od niedawna zacząłem również robić makijaże, jednak nie jestem w tym mistrzem przez co wychodzą krzywe lub po prostu brzydkie. Pokoje dekoruję bardzo rzadko, ponieważ szkoda mi stardollarów na dekoracje, wolę kupić sobie nowe ubrania zamiast tapet czy mebli.


3. Co najczęściej jest twoją inspiracją podczas tworzenia wnętrz, makijaży i stylizacji na Stardoll?
W: Inspiruje mnie wszystko co znajduje się dookoła. Rzeczy, miejsca, ludzie we wszystkim można dostrzec coś ciekawego i wartego uwagi.


4. Jakie są twoje ulubione sklepy na Stardoll? Masz może swoich ulubionych projektantów?
W: Lubię bardzo wiele sklepów i nie umiem wybrać jednego, tego według mnie najlepszego. Często robię zakupy w Limited Edition, Callie’s Picks, Musemu Mile, Bonjour Bizou I wszelkich Tribute. Najbardziej jednak lubię zakupy w bazarze, gdzie można znaleźć perełki w niskich cenach. Moimi ulubionymi projektantkami są: Duskalina i ByLovely.


5. Czy masz swoją ulubioną rzecz na Stardoll?
W: Nie umiem wybrać jednej rzeczy, moja szafa licząca ponad 200 stron ubrań, zapełniony schowek i zapchany salon piękności nie ułatwiają mi wyboru.


6. Masz przyjaciółkę/przyjaciela na Stardoll?
W: Nie spędzam dużo czasu na chatach, imprezach czy nawet mailach, dlatego znam bardzo mało osób. Teraz piszę z 4 osobami, ale nie wiem czy można to nazwać przyjaźnią. Jest jedna osoba która bardzo mi pomogła w trudnych chwilach na Stardoll no i  też w prawdziwym życiu. Niestety przez nasze codzienne zajęcia nasz kontakt bardzo osłabł.


7. Jakie masz najmilsze albo najśmieszniejsze wspomnienie związane z grą?
W: Bardzo miłe jest gdy obcy nieznani ludzie kupują Ci prezent, nie mówię tu o tanich rzeczach albo o artykułach za starmonety. Już kilka razy dostałem piękne limitowane drogie ubrania i to właśnie to najmilej wspominam.


8. Co sądzisz o osobach, które są "sławne" na Stardoll?
W: Nie interesuję się tym jakoś szczególnie, ale od czasu do czasu sprawdzam co tam się dzieje. Doceniam osoby, które stały się znane dzięki ciężkiej pracy, świetnym pomysłom czy dobry projektom. Bardzo mnie denerwują osoby „sławne”, które używają fejków, oszustw i kłamstw, albo po prostu mają bardzo dużo kasy i kupują sobie wszystko łącznie z wygranymi w konkursach.


9. Co Ci się nie podoba na Stardoll?
W: Tak jak już mówiłem, denerwują mnie fejki, oszuści, kłamcy i ludzie kupujący wszystko. Kolejnym problemem są ludzie bez pomysłów, kopiujący innych i ich ciężką pracę. Irytują mnie też fałszywe osoby, które dla mnie są bardzo miłe i pomocne, a do innych mówią o mnie, że jestem zły i niedobry.


10. Które blogi poleciłbyś czytelnikom Sennego?
W: Hmmm... Nie znam wielu blogów o stardoll, a te które znam większość czytelników już pewnie obserwuje. Chociaż gdybym musiał wybierać, wybrałbym Pragiatorium, blog na bardzo wysokim poziomie. Moim stardollowym marzeniem jest bycie redaktorem tego bloga. Ewentualnie mogę jeszcze polecić The Stardoll Lookbook.


11. Kilka słów od Ciebie do Czytelników Sennego.
W: Może zabrzmi to banalnie, alemoja rad brzmi: Bądźcie sobą!
Nie pozwólcie innym na Was wpływać i nie dajcie się zastraszyć.
No i taka moja mała prośba: Bądźcie szczerzy, w ocenach rozmowach, ale też w prawdziwym życiu.


Co sądzicie o rozmowie?
Jakie jest Wasze zdanie o stylizacji?

1 komentarz:

  1. Bardzo przyjemny wywiad :) Styl Wiktora podziwiam odkąd pojawił się na blogu

    OdpowiedzUsuń