Obserwatorzy

sobota, 26 maja 2018

#11 Rozmowa z... Najka.

Dziś zapraszam Was do zapoznania się z rozmową, z Angeliką.

Hej, jestem Angelika i w tym roku kończę 22 lata. ;) Generalnie moje życie wygląda tak, że pracuję i studiuję. Wiecie, niby dorosłe życie, ale gdzieś tam mentalnie drzemie we mnie małe dziecko. Z tego też powodu lista moich zainteresowań jest bardzo długa i bardzo różnorodna. W wolnym czasie spędzam godziny na makijażach, paznokciach, ale i nad książkami, które mają mnie przygotować do przyszłego zawodu. Oprócz tego podróże, te małe i duże! ;) Jestem myśli, że jak mi w życiu nie wyjdzie, to będę podróżnikiem.

1. Pamiętasz jak zaczęła się twoja przygoda na Stardoll?
A:  Moja przygoda zaczęła się całkowicie przez przypadek. Kiedyś, to było bodajże 12 lat temu, chodziłam do wujka żeby pograć na komputerze. Oczywiście głodna wrażeń logowałam się na czaty, na wp.pl. Żeby jednak nie narobić sobie problemów (taka byłam sprytna) otworzyłam w drugiej karcie ubieranki sławnych lalek. I tak co wejście babci do pokoju, ja włączałam lalki. Jako, że konta nie można było wtedy założyć, po prostu dawałam sobie takie ‘challange’ – ubierz Billa z Tokio Hotel na randkę (tu pozdrawiam Agu;)). Parę lat później udało się konto założyć, no i sobie tak wracałam co jakiś czas. ;)


2. Co najbardziej lubisz robić na stardoll? Dekorować apartament, tworzyć stylizacje czy makijaże?
A: Ciężkie pytanie. Lubię i makijaże i stylizacje, ale jeśli miałabym wybrać, największą swobodę i duże pole do popisu dają outfity, które można na stardoll stworzyć.


3. Co najczęściej jest twoją inspiracją podczas tworzenia wnętrz, makijaży i stylizacji na Stardoll?
A:  Nie mam jakiejś konkretnej inspiracji. Przeglądam sobie szafę, zastanawiam się czego dawno nie nosiłam i to po prostu ubieram.  No i metodą prób i błędów coś tam udaje się stworzyć


4. Jakie są twoje ulubione sklepy na Stardoll? Masz może swoich ulubionych projektantów?
A:   Największą nadzieję zawsze pokładam w LE i Antidote. No i Callie’s Picks.;)


5. Czy masz swoją ulubioną rzecz na Stardoll?
A: Raczej nie mam, chociaż zdarza się, że niektóre artykuły wciskam do każdego looku, który stworzę.


6. Masz przyjaciółkę/przyjaciela na Stardoll?
A: Bardzo długo znam się z Wiśnią i Wspaniałym. To są takie dwie osoby, które oprócz strefy stardollowej są też prywatnie. ;) Uwielbiam ich ponad wszystko i nie wyobrażam sobie, że miałabym ich nie spotkać. W ostatnim czasie pojawiła się też Aguuniek, przemiła i kochana osoba, z którą też planuję się zobaczyć.  Uważam, że przekładanie internetowych znajomości do życia prywatnego to świetna sprawa.  ;)


7. Jakie masz najmilsze albo najśmieszniejsze wspomnienie związane z grą?
A: Nie ma takiej jednej rzeczy, o której mogłabym napisać. Dużo żartów sytuacyjnych zdążyło się przewinąć, więc nie wiem czy kogokolwiek by to rozbawiło jak mnie. Uważam jednak, że wszystkie te śmieszne/zabawne sytuacje tworzą ludzie i to od nich zależy jak będziemy spędzać tu czas. ;)


8. Co sądzisz o osobach, które są "sławne" na Stardoll?
A:  Nie wiem kogo możemy tu nazwać sławnymi osobami. Wydaję mi się, że najrozsądniej będzie przyznać to miano osobom, które zajmują się tworzeniem różnych artykułów, m.in. fryzur. Szanuję za poświęcony czas i gratuluję talentu. Po sobie wiem, że jest to ciężki orzech do zgryzienia. ;)


9. Co Ci się nie podoba na Stardoll?
A: WIECZNE BŁĘDY. Ja rozumiem, że nikt nie jest idealny i pomyłki to rzecz ludzka. Jednak nie oszukujmy się, Admini pionują jeśli chodzi o jakieś niedogodności i zmiany. Często nieopłacalne dla obydwóch stron. ;)


10. Które blogi poleciłbyś czytelnikom Sennego?
A: Blogów jest cała masa, ale jeśli miałabym wybierać, to są dwa, które szczerze polecam. Mianowicie, tu nikogo nie zdziwię, pierwszym z nich jest ‘Stardoll i my’, gdzie sama piszę. Wiem, że tworzą go świetni ludzie, z własną opinią i ogromnym zaangażowaniem. Drugi natomiast to zagraniczny The Stardoll Lookbook. Zakochać się można od pierwszego wejrzenia. Oprawa graficzna, reprezentatywność, stylizacje, naprawdę dziewczyny robią świetną robotę, a przy tym są  przesympatyczne!
Jeśli chodzi o startujące, czy dopiero rozwijające się blogi to serdecznie kibicuję i Karolinie, i dziewczynom z Wkręconych. ;)


11. Kilka słów od Ciebie do Czytelników Sennego.
A:   Własne zdanie-to ono jest najważniejsze. ;)


Jak wrażenia? ;)

2 komentarze: