Obserwatorzy

sobota, 19 maja 2018

#10 Rozmowa z dobrapogoda

Zapraszam do zapoznania się z rozmową, z Sandrą.

Cześć i czołem! 
Z tej strony Sandra, choć większość osób tutaj mówi na mnie Pogoda. Nie za bardzo lubię mówić o sobie, bo nigdy nie wiem, co powiedzieć. Pasji mam wiele (lepiej zapytać czego nie robiłam), choć zawsze miało to mniejszy lub większy związek ze sztuką. Obecnie jestem zafascynowana jogą (to już chyba z 2 lata, mój nowy rekord), gotowaniem (w końcu moja praca zobowiązuje heh) i malowaniem, które pokochałam odkąd kupiłam sobie akwarele, czyli jakoś miesiąc temu. :D Jak to mawiają - kobieta zmienną jest, więc nie wiem czy niedługo to wszystko się nie zmieni. Dlatego jeśli ktoś chciałby poznać się lepiej (hehe), to najlepiej po prostu do mnie napisać lub łapać na chatach, bo czasem się tam pojawiam. 


1. Pamiętasz jak zaczęła się twoja przygoda na Stardoll?
S: Niestety nie do końca. Miałam wtedy z 10 lat i wprost uwielbiałam ubieranki. Możliwe, że trafiłam tu przez przypadek albo jakaś koleżanka powiedziała mi o tej stronie. Pewności nie mam, ale za to pamiętam moment, kiedy wymyślałam nick. Wszystkie moje pomysły były zajęte, aż końcu się wkurzyłam i wpisałam imię mojej ulubionej wróżki z bajki o Śpiącej Królewnie. Oto i ja!


2. Co najbardziej lubisz robić na stardoll? Dekorować apartament, tworzyć stylizacje czy makijaże?
S: Aranżacje nie są moją mocną stroną. Stworzyłam jedynie 2, które mi się podobają, choć nie sprawiło mi to jakiejś wielkiej przyjemności. Najbardziej lubię wyszukiwać ubranek w bazaarku, a potem tworzyć z nimi stylizacje. Czuję wtedy dumę, że udało mi się je upolować. xD


3. Co najczęściej jest twoją inspiracją podczas tworzenia wnętrz, makijaży i stylizacji na Stardoll?
S: Kolory. Przede wszystkim w swoich stylizacjach kieruję się połączeniami kolorystycznymi, które ostatnio zwróciły moją uwagę. Czasem wychodzi lepiej, czasem gorzej, ale zawsze sprawia mi to ogromną przyjemność. 


4. Jakie są twoje ulubione sklepy na Stardoll? Masz może swoich ulubionych projektantów?
S: Kiedyś uwielbiałam Chanel. Teraz raczej są to PPQ, Pearls, Fendi, Off-White.


5. Czy masz swoją ulubioną rzecz na Stardoll?
S: Mam kilka ulubionych rzeczy. Obecnie moim numerem 1 jest kurteczka od Alexandra McQueena, którą niedawno upolowałam w bazaarku. :D Pewnie niedługo znajdę coś nowego.


6. Masz przyjaciółkę/przyjaciela na Stardoll?
S: Ciężko powiedzieć czy można nazwać kogoś przyjacielem, nie widząc tej osoby nigdy w życiu, a kontakt mając z nią jedynie przez internet. Jednak z osób, z którymi mam regularny kontakt mogłabym wskazać dziewczyny z redakcji bloga Wkręceni i Pub9, czyli Sysię, z którą zawsze przejmujemy chat, gdy tylko uda nam się na nim spotkać. :D Pozdrowionka dla Was! 


7. Jakie masz najmilsze albo najśmieszniejsze wspomnienie związane z grą?
S: Najmilsze i najśmieszniejsze zawsze wiążą się z chatami i tym, co się na nich czasem dzieje (szczególnie w godzinach nocnych). Poza tym całkiem miłe i dość zabawne było to, jak zostałam NCG, mimo że cały dzień nie było mnie w domu. Wyobraźcie to sobie - wracacie z pracy i dostajecie masę gratulacji, a nawet nie wiecie, o co chodzi. xD


8. Co sądzisz o osobach, które są "sławne" na Stardoll?
S: Hehs - temat rzeka. W sumie zależy jakie to osoby. Część szanuję za to, co robią, a z częścią nie chcę mieć nawet nic wspólnego, bo ta cała "sława" najwyraźniej uderzyła im do głowy. Choć nie zmienia to faktu, że wszyscy czymś się wyróżniają, a niektóre z ich prac są naprawdę niesamowite.


9. Co Ci się nie podoba na Stardoll?
S: Praca (a właściwie jej brak) adminów, mała ilość graczy, wszechobecny hejt, segregowanie ludzi. Dużo by tego było, ale całe szczęście każda z tych rzeczy ma swoje dobre przeciwieństwo. :)


10. Które blogi poleciłabyś czytelnikom Sennego?
S: Osobiście jestem fanką Pragiatorium, ale uważam, że warto zajrzeć też na The Stardoll Lookbook oraz Vgnails Creation. Poza tym mogę zaprosić Was do zajrzenia na bloga Wkręceni w Stardoll, na którym mam przyjemność pisać. Gdyby komuś było mało jest jeszcze mój Pogodny Stardoll, ale to chyba nie miejsce, które każdemu się spodoba, więc wchodzicie na własną odpowiedzialność. :D


11. Kilka słów od Ciebie do Czytelników Sennego.
S: Otaczajcie się dobrymi ludźmi i róbcie to, co sprawia Wam radość. Może nie zawsze wyjdzie idealnie, ale to nie efekt jest najważniejszy.


Dorzucam swoją starą stylizację sprzed 2-3 lat, z czasów mojej działalności na blogu World of Stardoll, który niestety już nie istnieje. Inspirowałam się wtedy Matrixem i mimo, że było to dawno temu, to wciąż jestem zachwycona efektem. :D


Co sądzicie o rozmowie?
Jak Wam się podoba stylizacja?

7 komentarzy:

  1. Dobrapogoda zawsze mile widziana. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrapogoda nigdy nie będzie zła!
    Dzięki za pozdrowionka :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może gdzieś tam istnieje moja zła siostra bliźniaczka :D równowaga w kosmosie musi być :D

      Usuń
  3. Także dziękuję za pozdrowionko!
    Fajny ten wywiad:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zaproszenie do wywiadu! Naprawdę super odpowiadało mi się na pytania :D

    OdpowiedzUsuń