Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2018

#6 Rozmowa z... callmeshady98

Serdecznie zapraszam Was do zapoznania z rozmową, z Gabi.
Kilka słów od Gabi:
Cześć. Mam na imię Gabriela, znajomi mówią na mnie Gabysia, Gabi, Gaba... jak kto woli. Mieszkam w okolicach Krakowa i uczęszczam do szkoły. Kończę właśnie technikum informatyczne, później planuję wyruszyć w poszukiwanie pracy oraz podjąć kursy na fotografię ślubną xD. 

1. Czy pamiętasz co skłoniło Cię do zarejestrowania się na Stardoll?
G: Pamiętam, że w podstawówce każda koleżanka miała tam konto. Nawet były spiny, że "odgapiamy" od siebie gry, i że "nie możemy grać w to samo". xD


2. Co sądzisz o osobach, które są "sławne"  na Stardoll (projektantach, wielokrotnych CG itp.)?
G: Jak dla mnie to strata czasu, życia. Rozumiem staranie się np. 2 razy na pół roku, czy rok o jakiś pucharek, ale nie co miesiąc. Niektórzy mnie naprawdę przerażają, tyle osiągnięć w grze.. a co w życiu?


3. Czym masz swoje ulubione sklepy na Stardoll? (Jakie?) A możesz masz swoich ulubionych stardoll'owych projektantów? (Kogo?)
G: Ulubionych projektantów nie mam, są faktycznie ludzie co robią mega piękne włoski, ale jakoś nie mam faworytów. A zakupy to chyba najbardziej każdy limitowany sklep, czekam jak głupia na nowe kolekcje. Zazwyczaj szkoda mi nawet stardollarów na nowe ciuszki w nielimitowanych sklepach, bo co ja zrobię jak następnego dnia będzie jakieś np. LE xD.


4.Czy masz swoją ulubioną rzecz na Stardoll? (Ubranie, mebel, biżuterię, kosmetyk.)
G: Mam jedną sukienkę z YH, piękną błękitną Lupita Gown.:D


5. Co jest najczęściej Twoją inspiracją podczas tworzenia stylizacji, makijaży, wnętrz na Stardoll?
G: Inspiracje głównie czerpię od innych użytkowników. Czasami spodoba mi się kogoś look, skopiuję - zdarza się, ale to tylko dlatego że jest cudowny i muszę też go mieć xD. Osobiście uważam, że nie jestem dobra w żadnej z tych rzeczy - dekorowaniu, czy ubieraniu. Robię to na swój sposób, niekoniecznie wszystkim się podoba :P


6. Czy masz przyjaciółkę/przyjaciela na Stardoll? (Kogo? ;>)
G: Ogólnie to nie zawieram już dłuższych znajomości przez Stardoll, czy internet. Osobą z którą jeszcze do dziś utrzymuje kontakt jest Natalula. Znam ją już z 2/3 lata, wciągnęłam do pracy na dogry.pl i obie mamy się dobrze :D Jest naprawdę kreatywną osobą, cukiernikiem moim. Mam nadzieje, że kiedyś będę miała przyjemność przejechać się te +200 kilometrów na pyszne ciasto *-*.


7. Które blogi poleciłabyś Czytelnikom Sennego?
G:. Godnych uwagi blogow jest naprawdę bardzo mało. Mimo to, że jestem redaktorką na Stardoll-i-my, uważam że ten blog ma się najlepiej. Nie brakuje czytelników, jest przyjemna atmosfera i miła redakcja. Ciągle coś nowego, dziewczyny nie pozwalają się nudzić ;).


8. Kilka słów od Ciebie do Czytelników Sennego.
G:  Zabrzmi to jak życzenia świąteczne, czy urodzinowe... Ale życzę każdemu, aby znalazł swoją drogę w życiu, żeby przeciwności losu nie stawały Wam na drodze do szczęścia. I rozwijajcie się :D

I niech Was tu przybywa, no! <3

Jakie jest Wasze zdanie odnośnie postu?

1 komentarz:

  1. Świetny wywiad, zgadzam się, że szkoda życia na te całe cg itd.

    OdpowiedzUsuń